عکس هایی زیبا از باغ ارم شیراز در نوروز 1387

با شروع سال جدید ، شیراز و باغ ارم مهمان مسافران نورزی است . امسال هم مثل همیشه سعی کردم جاهای دیدنی شیراز از جمله باغ ارم رو یکبار دیگه ببینم ، چنتا عکس هم گرفتم تا گوشه کوچکی از این استقبال، زیبایی و طروات این باغ و شیراز رو همه دوستان مشاهده کنند:

 

 


….

با تشکر ویژه از امیر عزیز که برای آماده کردن این پست به من یاری رساند

 

برچسب‌ها:

14 پاسخ to “عکس هایی زیبا از باغ ارم شیراز در نوروز 1387”

  1. aaryoo Says:

    عالی بود رویا جان . خوشا شیراز و وصف بی مثالش …. ;)

  2. Amir Says:

    ممنون رویا جان، عکسهای خودت زیبا بود، واقعا به دل میشینند.

  3. ramtin Says:

    salam

    mamnun az axhaye zibayat

    in axa mano be shiraz va iran bord ke yek saleh ke nadidamesh

    ham khoshhal shodam va ham in ke delam gereft

    be har hal mamnoon

  4. احسان Says:

    عکسهای خیلی زیبایی هست، واقعا دستتون درد نکنه! خیلی حال داد!

  5. sara Says:

    man ke akxato nadidam ke nazar bedam.akhe kheili dir baz mishan.2bar refresh kardam fayde nadasht!pas nazari nadaram,vali dastet dard nakone be har hal!

  6. احسان Says:

    سلام اسپرینتر عزیز…بسیار زیبا بود…ممنون

  7. میثم کربلائی Says:

    سالنومبارکباد

  8. Arsin Says:

    سلام رویا جان
    تصاویر واقعا عالی بودند و مبهوت کننده . منم به هنر عکاسی خیلی علاقه دارم افسوس که از این حرفه هیچ اطلاعی ندارم ، خوشحال میشم در همین محل گاه به گاه مطالب آموزشی رو برای علاقه مندانی مثل من بذاری .
    در ضمن من ratzel در بالاترین هستم .
    ………
    رویای آبی:سلام راتزل عزیز ،تشکر از شما
    محبت داری
    در مورد عکاسی متاسفانه خومم خیلی غیر حرفه ای هستم اما با کمک دوستان سعی میکنیم که مطالبی در این مورد یاد بگیریم و حتی در وبلاگ بزارم
    سپاس ، شما رو لینک کردم

  9. websaz Says:

    من عاشق طبیعتم .باورت میشه این تصاویرت رو همش نگاه میکنم . خییـــــــــــــلی زیبا بود .
    مخصوصا با دست مبار ک هم گرفته شده که دیگه جای خود دارد .

    ممنونم

  10. هدف سبز Says:

    وبلاگ نو و جالبي بود
    سال نوتون مبارك ، با همگي بودم .
    البته اگه هنوز وبلاگي مونده باشه منظره هاي شمال هم به زيبايي منظره هاي جنوبه
    يه كلام بگم ايران كويرش قشنگه چه برسه به دار و درختاش .
    موفق باشيد

  11. محبوبه Says:

    واقعا که نقاش زبردستیه خالقش.کاش وقتی این زیبایی ها رو می بینیم یاد آفریننده اش هم بیفتیم

  12. setare Says:

    سلام و خسته نباشید.
    بسیار عالیه.
    ممنون.

  13. مجید هستم Says:

    عکسها خیلی قشنگ ولی تعداد ش کم بود ایندفعه که رفتین بیشترعکس بگیرید البته لطفاقربونتبرم وموفق باشی همیشه

  14. امید Says:

    salam
    dastet dard nakone khili top hast
    naze shastet

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

