چرا هیچکس با آسمان جمله ای نمی سازد ؟

کسانی می روند
کسانی باز می گردند
پل عبور مهیا است
لیک ,
پاها وقتی بی حوصله اند
فعل رفتن
با هیچ زمانی صرف نمی شود
من تنهابه افق می نگرم
به قفس
که امنیت غریبی است
وقتی
پرنده آسمان را از خاطر برده است
چرا؟؟؟؟؟
چرا هیچکس
با آسمان جمله ای نمی سازد !!؟

….

به خاطر آدمهائی که برای پیدا کردن ماه
روزها
آسمان را نمی گر دند
شبها
برای جای خالی خورشید نمی گریند
به خاطر آدمهائی که
پا به پای جوی کوچکی که ابرش را گم کرده
تا انتهای کوچه نمی دوند
پشت پاهای کرور ها دل گمشده
حتی , یک پیاله آب نمی ریزند

من
پلکهایم را می کشم
با مداد رنگی خیالم

باغچه ی خانه ام را غرق گلهای وحشی

باقیمانده ی دفتر چه ام را
غرق کلام مقدس می کنم .
به خاطر تو
که آسمان را رها کردی
یادت رفت
هد هد سی مرغ عاشق بودی!

برچسب‌ها:

11 پاسخ to “چرا هیچکس با آسمان جمله ای نمی سازد ؟”

  1. هومن Says:

    : )

  2. Mohsen Says:

    Only i can say EXELLENT

  3. narad Says:

    زیرا: پرنده آسمان را از خاطر برده است

  4. فرزاد Says:

    سلام. وبلاگت مبارک!

    ………….
    …..مرسی فرزاد جان

  5. احسان Says:

    سلام .وبلاگت مبارك اسپرينتر عزيز .به جمع وردپرسي ها خوش اومدين
    راستي يه چيزي ميخواستم بگم با اجازه شما اون عكسي كه يه دفعه لينك كردين تو محرم رو سر در وبلاگم گذاشتم.خيلي وقته ميخواستم ايميلي ازتون براي ارتباط داشته باشم خوشحالم حالا از طريق وبلاگ ميتونم باهاتون صحبت كنم.ضمنا ايام رو تسليت ميگم.
    يا علي… ارادتمند
    …………

    رویا آبی:

    مرسی احسان جان که به وبلاگ من سر زدید ، بله اتفاقا… اون عکس رو دیده بودم در وبلاگ شما و خیلی از سایت مختلف و باعث خوشحالیم شده بود ..تشکر

  6. Omid Azad Says:

    سلام من امیدم. امید آزادی. آیدیم توی بالاترین poorpp هست. وبلاگت خیلی قشنگه. امیدوارم موفق باشی و از حرفهایی که توی بالاترین رد و بدل شده ناراحت نشده باشی. یک وقت هایی آدم یک چیزی میگه خودش هم بشیمون میشه بدش. خلاصه اگه آزرده شدی من شرمندم. به منم یک سر بزن

    ………

    رویا آبی:

    سلام ، سپاس که به من سر زدید ، نه بابا مشکلی نیست بحرحال اختلاف نظر پیش می اید …موفق باشید

  7. حیدر حسینی (ناظر 110 ) Says:

    سلام اسپرینتر عزیز
    از دیدن ویلاگ شما بسیار خوشحال شدم چه خوب است افرادی مثل شما دست به این کار بزنند
    امیدوارم روز به روز موفق تر باشید اگر امری داشتید در خدمتم آی دی تقدیم محضرتان شد یاعلی

  8. Amir Says:

    در amirpix لینکیده شدی😉

  9. websaz Says:

    سلام دختر
    چرا آپدیت نمیکنی این نین نی کوچولو رو

  10. حرف حساب Says:

    خیلی قشنگه. لذت بردم:»

    ….
    رویای آبی:تشکر عرفان عزیز

  11. فتحی Says:

    سلام اسپرینتر عزیز. خیلی خوشحالم که اینجا می بینمت. راستش همین الان متوجه وبلاگ زدنت شدم. خیلی هم ممنون که من رو به عنوان دوست در پست قبلیت معرفی کردی. خیلی با محبتی که با آن همه اذیت کردنها باز هم من رو یادت بوده است.

    اینجا دیگر وردپرس است و خانواده فتحی هم همین وردپرس است. اگر تو بالاترین اگر شناخته نبودم دیگر توی وردپرس همیشه باید من رو تحمل کنی.

    راستی راستش رو بخواهی معمولا افراد میان می گویند به ما لینک بده. کم پیش میاد که من به دلخواه خودم به کسی لینک بدهم. حالا تو دوست داری چی جوری بهت لینک بدهم. اسپرینتر خوبه؟ شایدم علی دچار؟ :))
    ……..
    سلام ، فتحی عزیز
    ببخشید که در سرزمین شما خانه کوچک بنا کردیم
    سپاس از نظر شما در هر دو پستم ، بسیار دلگرم کننده بود
    امیدوارم فرصتی باشه تا با بهتر کردن وبلاگم جواب محبت شما رو بدهم
    رویای آبی باشم خیلی بهتر است:)
    ممنون از لطف شما

پاسخی بگذارید

