بازی مشاعره نوروزی

شب قبل هم فرزاد عزیز لطف کردند من را به بازی جالب وبلاگی دیگری به اسم مشاعره نوروزی دعوت کردند .
من کلمه «دریــا » را به نشانه دنیای آبی انتخاب میکنم با شعری از محبوب ، حافظ شیرازی :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
ناز کم کن که در اين باغ بسی چون تو شکفت

گل بخنديد که از راست نرنجيم ولی
هيچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

گر طمع داری از آن جام مرصع می لعل
ای بسا در که به نوک مژه‌ات بايد سفت

تا ابد بوی محبت به مشامش نرسد
هر که خاک در ميخانه به رخساره نرفت

در گلستان ارم دوش چو از لطف هوا
زلف سنبل به نسيم سحری می‌آشفت

گفتم ای مسند جم جام جهان بينت کو
گفت افسوس که آن دولت بيدار بخفت

سخن عشق نه آن است که آيد به زبان
ساقيا می ده و کوتاه کن اين گفت و شنفت

اشک حافظ خرد و صبر به دريـا انداخت
چه کند سوز غم عشق نيارست نهفت

دوستانم احسان، شاتوت ، یوزپلنگ ، آریو برزن و عرفان ، را به ادامه بازی دعوت میکنم با کلمات : سنبل ، سحر ، صبحدم ، جام ، ناز ، اشک

برچسب‌ها:

2 پاسخ to “بازی مشاعره نوروزی”

  1. احسان Says:

    چشم در بازی مشاعره هم در اولین وقتی که بدست بیارم شرکت میکنم..خیلی ممنون از دعوت

  2. فرزاد Says:

    ممنون که شرکت کردی.

پاسخی بگذارید

