وقتی رویـا کوچولوتر بود…! (بازی وبلاگی)

خوب الانم کوچولو هستم…!
در حالی که هنوز وبلاگم رو شروع نکردم شاتوت عزیز من را به یک بازی دعوت کرد که اطلاعاتی از این بازی و کلا بازی وبلاگی نداشتم ، اما با چوب تهدید و غیره…با همه چیز این بازی یک شبه آشنا شدم!

 

به دلیل اینکه در این روزها نرسیدم عکس های دیگری از کودکی را اسکن کنم مجبور شدم همین دو تا یی را که داشتم بزارم :

رویا

من هم تارا ، امیر ، امیر حسین ، احسان ،یکیدونه را به ادامه بازی دعوت میکنم و پونه و لونا در صورتی که وبلاگ دارند حتما در این بازی شرکت کنن

 

برچسب‌ها:

12 پاسخ to “وقتی رویـا کوچولوتر بود…! (بازی وبلاگی)”

  1. یکی یدونه Says:

    سلام بر رویای بالاترین
    با اون روبان قرمز تو چه فکری هستی؟
    ممنون از دعوتت؛ حتما طی فردا و حداکثر پس فردا اجابت امر میشه.

    ……
    رویای آبی: سلام نادر عزیز
    احتمالا در فکر اینکه یکروز تبدیل به رویای بالاترین خواهم شد…:)
    سپاس ، حتما منتظریم

  2. فتحی Says:

    رویا جان. ای کاش اینجا را زودتر می دیدم. خودتان این پست را ببینید متوجه می شوید.

    http://1fathi.wordpress.com/2008/03/28/moshaereh

    من هم شما رو به آنجا دعوت می کنم. البته باید با آمادگی بالا در زمینه مشاعره بیایید🙂
    …..
    رویای آبی : فتحی عزیز اتفاقا پست بعدی من در همین مورد بود…فرزاد دعوتم کرده ، شعری از حافظ گفتم
    سپاس از شما…

  3. websaz Says:

    سلام رویا جان کاملا اتفاقی و نیمه شب از طریف اس ام اس آرش از درخواستت مطلع شدم .

    الانم سریع لپ تاپو روشن کردم تا اینو بنویسم :
    راستش عزیز منم مثل شما کار بسیار سختی میدونم اینو
    نکته اینجاس که البوم خانوادگی من بقدری عکساش قدیمی شدن که اگه بخوام برشون دارم گمونم روی عکسا آسیب ببینه (کاملا چسبیده به آلبوم )

    اما بزار ببینم چه میشود کرد (قول نمیدم).راستی عکسای جواتی شما هم طبق گفته شاتوت چاره ای نبود جز اینکه از دوران بچگی انتخاب بشه .
    یه خانم بد اخلاقی در همین ماجرا شرکت کرده بود و چه عکس های خنده داری که از خودش نذاشته بود .اینا که خیلی خوبن .تو خوشگل ترین عمسش شلوار جینش تا کجا که بالا نکشیده بود ! ممنون که به یادم بودی ..

    ………..

    رویای آبی: سلام
    سپاس امیر حسین ، راه فراری نیست!باید شرکت کنی!
    خودت رو اماده کن …میخواستم بیام در وبت کامنت بزارم دیدم خودت کامنت گذاشتی!
    عجله کن
    البوم رو با تکنولوژی های جدید مشکلش رو حل کن..:)
    ..راستی امیر حسین شما رو هم لینک کردم..

  4. websaz Says:

    عذر خواهیی : غلط املایی
    عمسش = عکسش

  5. hootak Says:

    بازی جالبی شروع کردین……

    من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.

  6. Arsin Says:

    سلام رویا جان
    شما که زحمت کشیدید منو لینک کردید
    بی زحمت با نام پسر آریایی لینک کنید .
    ممنون🙂.

    …..
    رویای آبی:
    سلام ، اوکی ، اصلاح کردم
    من با اسم های بالاترینی شما عادت کردم:)

  7. پسر آریایی Says:

    شرمنده رویا جان امیدوارم جسارت نکرده باشم
    در ضمن شما هم لینک شدی

    ………
    رویای آبی :خواهش می کنم راتزل جان ، من اشتباه کرده بودم
    مرسی از لینک

  8. حمید رضا(کاغذ پاره) Says:

    به به-به به!

  9. حسین دستاویز Says:

    رویایی مثل همه آبیها
    آبی مثل همه رویاییها

  10. پونه Says:

    وای چه ناز بودی
    من وبلاگ ندارم اگه بخوام شرکت کنم عکس رو میدم خود شما بذاری تو وبلاگت
    ……….
    سلام پونه عزیزم،لطف داری
    با توجه به مسائلی که پیش اومده از اینکار منصرف شدم ، فعلا اینطوری بهتر است

    در بالاترین این گروه شناخته شده هستند اصلا بهشون اهمیت نده
    فقط به کار خودت ادمه بده با قدرت تر از قبل…

  11. پسر آریایی Says:

    رویا جان به پونه عزیز و دوست داشتنی سلام منو برسون و بگو چرا وبلاگ نمیزنه ؟
    اگر کمک خواست من در خدمتش هستم .
    این آیدی من در یاهو : goldenpap

  12. mm312 Says:

    اون گل قرمز جورابت منو کشته ! (چشمک)

پاسخی بگذارید

